Baby Came Back! Missed Out? Grab Your

سامویی تایلند کجاست؟ | قیمت تور سامویی

کوه سامویی برای هرکسی که خواهان ترکیبی از سواحل زیبا، آبشارها، معابد بودایی و امکانات مدرن است، مکان مناسبی است. به طور خلاصه، کوه سامویی همه چیز را دارد! کارهای زیادی برای انجام دادن در کو سامویی برای رفع نیازهای هر مسافری وجود دارد.

همه چیز در مورد سامویی تایلند

جزیره سامویی که در سمت شرقی سرزمین اصلی تایلند در خلیج تایلند در استان سورات تانی واقع شده است، دومین جزیره بزرگ در پادشاهی تایلند است (پوکت بزرگترین جزیره است). کو سامویی و پوکت بارها با هم مقایسه شده‌اند تا در مورد اینکه کدام جزیره بهترین است بحث شود. اما هر گلی یک بویی داشته و مقایسه کردن این مقاصد رویایی به نظر اشتباه می‌آید. صرف نظر از این، هنگام سفر به تایلند باید از هر دو جزیره دیدن کنید، در واقع، این ایده عالی است که برای دیدن هر چه بیشتر به جزیره وقت بگذارید. هیچ چیز واقعاً با سواحل زیبای این کشور قابل مقایسه نیست. همین الان تور تایلند را رزرو کرده و خود را در میان جزایر فیفی و سامویی خیره کننده ببینید.

کارهایی که باید در کوسامویی، تایلند انجام دهید

بازدید از جزایر جنوبی تایلند بهترین تعطیلات ساحلی است و کوسامویی یکی از محبوب ترین مکان‌ها برای لذت بردن از ساحل است. در حالی که استراحت در ساحل بخش بزرگی از بازدید از کوساموئی است، چیزهای دیگری نیز برای دیدن و انجام دادن وجود دارد. بنابراین مطمئن شوید که حداقل سه روز از سفر خود را در تایلند در کوسامویی سپری می‌کنید.

زندگی ساحلی در ساحل چاونگ

کوسامویی دارای سواحل شنی سفید است که آن را به یکی از بهترین مقاصد برای تعطیلات ساحلی در تایلند کرده است. ساحل چاونگ محبوب‌ترین ساحل کوسامویی است و دلیل خوبی هم دارد. این یک بخش بسیار بزرگ از ماسه سفید با درختان نخل سایه دار است. در واقع، آنقدر بزرگ است که به چهار قسمت شمالی، مرکزی، جنوبی و کوچک تقسیم شده است. اگر می‌خواهید در قلب تایلند باشید، اینجا مکانی ایده‌آل برای اقامت شما خواهد  بود. فعالیت‌های آبی زیادی در کنار ساحل در چاونگ وجود دارد. غواصی و کایاک سواری در دریا امتحان کنید یا تخته پارویی کرایه کنید و در آب‌های آرام پارو زدن ایستاده را امتحان کنید. این ورزش آبی مورد علاقه تایلندی‌هاست. وقتی خورشید غروب می‌کند، زندگی شبانه در ساحل چاونگ در قسمت‌های ساحلی آن آغاز می‌شود. برای چشیدن طعم صحنه مهمانی کوسامویی، به این منطقه بروید و خوش بگذرانید.

محل اقامت در ساحل چاونگ

  • کینگز آیلند ریزورت مکانی با رتبه بالا برای اقامت در ساحل چاونگ است. هیچ استخر شنا وجود ندارد اما مستقیماً در ساحل واقع شده است.
  • Hyatt Regency یکی از مجلل ترین هتل در ساحل با استخر خصوصی با قیمت متوسط است.

وات پلای لائم

یکی دیگر از معبدهای جالبی که در کوسامویی باید دید، Wat Plai Laem است. این معبد بودایی میراث چینی کوسامویی را با مجسمه غول پیکر گوانین بر محوطه معبد به نمایش می‌گذارد. اگرچه این یک معبد بودایی است، اما در واقع به الهه چینی Guanyin که اعتقاد بر این است که الهه عشق بی قید و شرط است، تقدیم شده است.

خائو هوآ جوک چدی

هنگامی که در ساحل لامای هستید، حتما به Wat Khao Hua Jook بروید. مناظر پانوراما از جزیره را ارائه می‌دهد. به علاوه، اگر به دنبال کمی پیاده روی پس از گذراندن زمان زیادی در ساحل هستید، این یک پیاده روی خوب است.

اگر به دنبال چیزی واقعاً منحصر به فرد هستید، به سنگ Overlap Stone توجه کنید، سنگ بزرگی که به طور نامطمئن روی یک تخته سنگ بزرگ قرار گرفته است.

بتکده لائم سور

اگر به دنبال مکانی آرام برای دوری از فضای شلوغ ساحل لامای و ساحل چاونگ هستید، ساحل لام سور در 20 دقیقه از ساحل لامای در ضلع جنوبی جزیره واقع شده است. بتکده Laem Sor بهترین مکان برای دیدن معبد طلایی زیبا در ساحل است، اما چند استراحتگاه ساحلی نیز در این منطقه وجود دارد.

راهب مومیایی شده - وات خونارم

یکی از عجیب‌ترین چیزهایی که در کوسامویی می‌توان دید، راهب مومیایی شده است. بقایای مومیایی شده راهب Luong Pordaeng در Wat Khunaram واقع شده است. راهب بودایی در سال 1973 در حالت مراقبه نشسته درگذشت. او قبل از مرگش خواست که جسدش را به نمایش بگذارند تا تجزیه نشود. و اکنون امروزه به عنوان الهام‌بخشی برای پیروی از یک زندگی بودایی مورد احترام است.

دهکده ماهیگیر در بوفوت

حتی اگر به بازار شبانه دهکده ماهیگیران نرسید، در طول روز یک خیابان عالی برای پیاده روی است. دهکده ماهیگیری که زمانی یک دهکده ماهیگیری پر رونق بود، اکنون به این روستا تبدیل شده است که مملو از کافه ها و غذاخوری ها است. می‌توانید خرید کنید و ساحل بوفوت نیز دقیقاً در آنجا واقع شده است. بخش اصلی روستای ماهیگیر، جاده ساحلی بوفوت است که در کنار ساحل قرار دارد. به یکی از مغازه ها یا کافه ها بروید و برای دیدن مناظر زیبای ساحل به عقب برگردید.

با یک تور جیپ  به کوسامویی بروید

یک راه سرگرم کننده برای دیدن تمام نقاط برجسته کوسامویی، استفاده از یک تور جیپ است. در این تور مناظری زیبا از خلیج تایلند را خواهید دید، از آبشارها و باغ بودا دیدن کنید. برای یک تور منحصر به فرد از کوسامویی، این یک روش و ایده عالی است. این تور جیپ با رتبه برتر در کو سامویی و این سفر یک روزه به کو فانگان را بررسی کنید.

محل اقامت در کوسامویی

کوسامویی به خاطر استراحتگاه‌های مجلل خود شناخته شده است، اما مکان‌هایی نیز وجود دارد که مقرون به صرفه تر هستند. اما در اینجا چند توصیه برای شروع شما وجود دارد.

استراحتگاه چهار فصل: گران است اما ارزش آن را دارد. اگر به دنبال اقامتی لوکس هستید، هرگز نمی توانید به برند Four Seasons دست رد بزنید.

کینگز آیلند ریزورت: مکانی با رتبه بالا برای اقامت در ساحل چاونگ است. هیچ استخر شنا وجود ندارد اما مستقیماً در ساحل واقع شده است.

Hyatt Regency : یکی از استراحتگاه‌های مجلل در ساحل با استخر خصوصی با قیمتی مقرون به صرفه برای مسافران میان رده است.

بنابراین، اکنون بهترین کارهایی را که باید در کوسامویی، تایلند انجام دهید، می‌دانید. وقتی سفر بعدی خود را به سرزمین لبخندها رزرو کردید، حتماً آن را به برنامه سفر خود اضافه کنید.

Ko Samui چیزهای بیشتری به جز آبشارها و صخره‌های مرجانی برای ارائه دارد، اما اینها چیزهایی بودند که بیش از همه برای هر گردشگری برجسته بودند. این جزیره زیبا با جنگل‌های سرسبز نفس گیر و سواحل شگفت انگیز با درختان نخل سایه دار است.

درباره نویسنده...

مریم زنگنه

شاعر، نویسنده، گوگل شناس، عاشق گشت و گذار و گردشگری؛ عاشق هیجان توام با خلاقیت! همسفر من باشید تا با هم به اقصی نقاط ایران و جهان سفر کنیم.
Avatar
پست های تصادفی

نظرات خود را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه می توانید رایانامه خود را در کادر زیر وارد کرده و آخرین مطالب و خبرهای سایت را در لحظه دریافت کنید.

با عضویت در خبرنامه سپند پرواز شرق از آخرین تورها ، تخفیف ها و مطالب خواندنی آگاه شوید .

.